Het liefst zouden wij jou live ontmoeten tijdens een DaVinci-dag. Dat gaat helaas nog niet. Daarom zijn we een aantal maanden geleden begonnen met het geven van webinars. Nu geven we ook groepswebinars zodat jij, als deelnemer, ook contact krijgt met andere scholen.

Je kunt kiezen uit 2 verschillende webinars: 'Kennismaken met DaVinci's Wereldverkenning' en 'Kennismaken met DaVinci's taallijn'. Hieronder lees je meer over de webinars en kun je je inschrijven.

Webinar 'maak kennis met DaVinci's Wereldverkenning'

Wereldverkenning in 4 uur klassikale lestijd per week (én tijd overhouden voor verwondering en onderzoek)

Ontdek in dit online webinar van 90 minuten hoe de methode DaVinci jou als onderwijsprofessional (weer) plezier geeft in lesgeven omdat je tijd overhoud om aandacht te geven aan je kinderen.

Speciaal voor leerkrachten van moderne scholen die openstaan voor hét onderwijs van de 21e eeuw én:

hun kinderen geïntegreerd onderwijs willen geven (vanuit de nieuwste wetenschappelijke inzichten).

​✔ ook de kerndoelen Oriëntatie op Jezelf en Oriëntatie op de Wereld volledig willen behandelen.

​✔ kinderen op basis van hun eigen verwonderingsvragen iets nieuws te laten creëren.

Meld je nu aan via onderstaand formulier:

Webinar 'maak kennis met DaVinci's Taallijn'

Ontdek tijdens dit webinar:

✔ Hoe je taal koppelt aan wereldverkenning, zodat je lessen betekenisvol worden voor kinderen.

✔ Hoe je leesplezier als basis neemt voor taal, zodat alle kinderen uit jouw klas een cadeautje voor het leven krijgen.

✔ Hoe je moderne media integreert in je taallessen, zodat kinderen veilig online kunnen ontdekken en leren.

✔ Hoe je je rijke leeromgeving inricht, zodat kinderen zelfstandig aan het werk kunnen(en jij tijd krijgt om onderwijs op maat te geven).

 ✔ Hoe bewegend leren een natuurlijk onderdeel wordt van je dag, zodat je kinderen beter gaan leren en meer plezier hebben.

Met DaVinci's Taallijn word je weer de baas van je eigen lesrooster en krijg je plezier in lesgeven terug.

Meld je nu aan via onderstaand formulier: